Pedagógiai Értékelés és Tervezés Tanszék

Publikációk

Pásztor-Kovács Anita


    Folyóiratcikkek

  • Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, Gy. (submitted article) Online, interaktív mérőeszköz fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képesség vizsgálatára. Magyar Pedagógia.
  • Pásztor-Kovács, A. (2016). A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei. Magyar Pedagógia, 116(1), 51-72. Elérhető online
  • Molnár, Gy., & Pásztor-Kovács, A. (2015). A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái. Iskolakultúra, 25(4), 49–61. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2015). Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret. Iskolakultúra, 25(2), 3-16. Elérhető online
  • Krkovic, K., Pásztor-Kovács, A., Molnár, Gy., & Greiff, S. (2014). New technologies in psychological assessment: The example of computer-based collaborative problem solving assessment. International Journal of e-Assessment, 1(1), online. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A., Magyar, A., Hülber, L., Pásztor, A., & Tongori, Á. (2013). Áttérés online tesztelésre - a mérés-értékelés új dimenziói. Iskolakultúra, 23(11), 86-100. Elérhető online
  • Könyvfejezetek

  • Magyar, A., Pásztor, A., Pásztor-Kovács, A., Pluhár, Zs., & Molnár, Gy. (2015). A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei. In Z. Tóth (Ed.). Új Kutatások a Neveléstudományokban. Oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány (pp. 230-243). Debreceni Egyetem: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság. Elérhető online
  • Molnár, Gy., & Pásztor-Kovács, A. (2015). A problémamegoldó képesség mérése online tesztkörnyezetben. In A. Zsolnai, & B. Csapó (Eds.), Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában (pp. 341-366). Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. Elérhető online
  • Kovács, A. (2008). Higgy magadban! In S. Szabó (Ed.), Tapasztalati Élményalapú Tanulás (pp. 45-48). Szeged: Dél-Alföldi Régió Kallódó Fiataljaiért Alapítvány.
  • Kovács, A. (2008). Csipet csapat. In S. Szabó Sándor (Ed.), Tapasztalati Élményalapú Tanulás (pp. 61-66). Szeged: Dél-Alföldi Régió Kallódó Fiataljaiért Alapítvány.
  • Angol nyelvű konferenciaközlemények, előadások

  • Pásztor-Kovács, A. & Pásztor, A. (2017, August 29th - September 2nd). Development of the Collaborative Skills Questionnaire (ColSQ) – first results of a pilot study. Paper presented at the 17th European Conference for the Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland.p. 331. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2017, April). The effect of the application of predefined messages on Collaborative Problem Solving behaviour in computer-based test environment. Paper presented at the 15th Conference on Educational Assessment, Szeged. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2014). Technology-based assessment of 21st century required skills. 12th Conference on Educational Assessment, Szeged, May 1-3, 2014. In Book of Abstracts. p. 101. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2014, May). Assessing collaborative problem solving online – experiences of a pilot study. Paper presented at the 12th Conference on Educational Assessment, Szeged. Elérhető online
  • Pasztor-Kovacs, A. (2013, August). Methodological challenges in the assessment of collaborative problem solving. Paper presented at the 15th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Munich, Germany.
  • Pasztor-Kovacs, A. (2013, August). Creation of an online assessment tool for collaborative problem solving competence. Poster presented at the EARLI JURE pre-conference. Munich, Germany.
  • Krkovic, K., Pasztor-Kovacs, A., Molnár, Gy., & Greiff, S. (2013). New technologies in psychological assessment: The example of computer-based collaborative problem solving assessment. In Whitelock, D., Warburton, W., Wills, G., & Gilbert, L. (Eds.), Computer Assisted Assessment 2013 International Conference, Proceedings: Research into E-Assessment. University of Southampton.
  • Magyar nyelvű konferenciaközlemények, előadások

  • Pásztor-Kovács, A. (2017, November). Innovatív kommunikációs lehetőségeket és automatikus kiértékelést biztosító kollaboratív problémamegoldó teszt kipróbálásának eredményei. Paper to be presented at the XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Nyíregyháza. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2016, November). Az előre definiált üzenetek alkalmazásának hatása a kollaboratív problémamegoldó teljesítményre online tesztkörnyezetben. Paper presented at the XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Szeged. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A., & Molnár, Gy. (2015, April). Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek: az iskolák eszközparkjának felkészültsége. Paper presented at the XIII. Pedagógiai Értékelés Konferencia, Szeged. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2014, November). Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló harmadikgenerációs mérőeszköz fejlesztése és pilot tesztelése. Paper presented at the XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2013, November). A kollaboratív problémamegoldó képesség online vizsgálata – egy innovatív mérőeszköz kidolgozásának lépései. Paper presented at the XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Eger. Elérhető online
  • Pásztor-Kovács, A. (2013, April). A kollaboratív problémamegoldás mérése. Paper presented at the XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged. Elérhető online
  • Kovács, A. (2012, November). Fizikai vonzerő, illetve az erre irányuló versengés és irigység kapcsolata a serdülők magányosságérzésével. Paper presented at the XII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. Elérhető online