wp2f0595c1.png
wp763ad6cf.png
wpe54e5aca.png
wp6358f83c.png
wpd330938e.png
wpb1d0d3f8.png

© 2008 SzB

wpfea59eca.png

Made by Serif

wpbfdac341.png
wpa3118db6.png

Tanulmányok

2008 -    SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola

2003-2008  SZTE-BTK pedagógia szak

2002-2008  SZTE-BTK  angol szak

1998-2002 Arany János Református Gyakorlógimnázium, Nagykőrös

 

Ösztöndíjak

2004/2005 Köztársasági Ösztöndíj

2004/2005 Szeged Megyei Jogú Város Ösztöndíja

2005/2006 Erasmus Ösztöndíj (University Of  Durham, UK)

 2006/2007 Köztársasági Ösztöndíj

2006/2007 Szeged Megyei Jogú Város Ösztöndíja

 

Fordítások

Susan Tetler (2006): Inkluzív osztályok. Iskolakultúra, 10. sz. 36-43.

Ana Cristina Quelhas, Csongor Juhos és Jorge Senos (2007): Tényelleni (counter-factual) gondolkodás egyetemi tanulási kontextusban. Iskolakultúra, 11-12. sz. 74-81.

 

Publikációk

Szenczi Beáta (2007): Józsa Krisztián (2006, szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest (Recenzió). Magyar Pedagógia, 1. sz. 91-92.

Szenczi Beáta (2008): Énkép és tanulás: Nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák. Iskolakultúra Online, 2. sz. 104-118.

Nyelvtudás  

2000  Középfokú „C” típusú állami nyelvvizsga angol nyelvből

2006  Alapfokú „C” típusú államilag elismert nyelvvizsga német nyelvből

 

Számítógépes ismeretek

2002 Európai Számítógép-használói Jogosítvány (ECDL)