2004. Ph.D, SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
TANULMÁNYOK
2002. július 8. Abszolutórium, Doktori szigorlat. A kognitív kompetencia fejlődése és fejlesztése, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Tanszék
1999-2002 Ph.D-program, A kognitív kompetencia fejlődése és fejlesztése, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Tanszék
1998 febuár-október: "Autisztikus gyermekek komplex, speciális ellátásának elvei és módszertana" c. 200 órás elméleti és gyakorlati alapismereteket nyújtó tanfolyam, Budapest
1995-1999 Babes-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, Pedagógia-magyar szakos tanári diploma
1998. október: ELTE Neveléstudományi Tanszékén 1 hónapos részképzés
1998 febuár-október: "Autisztikus gyermekek komplex, speciális ellátásának elvei és módszertana" c. 200 órás elméleti és gyakorlati alapismereteket nyújtó tanfolyam, Budapest
1997-1998: 120 órás Pszichodráma-képzés, Kolozsvár
1997. augusztus: ELTE Neveléstudományi Tanszékén 2 hetes nyári egyetem, Budapest
TÁRSULATI TAGSÁGOK, FELADATOK
A VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia (PÉK 2010) elnöke
SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola tagja (2008-tól)
A VII. Országos Neveléstudományi Konferencia titkára (2007)
A Szegedi Tudományegyetem Tanárképző Tanácsának titkára (2006-2008)
MTA-SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport tagja (2003-tól)
Szegedi Akadémiai Bizottság Oktatáselméleti Munkabizottságának tagja (2002-től)
MTA-SZTE Képességkutató Csoport tagja (2002-től)
EARLI-tagság, (European Association for Research on Learning and Instruction, special interest group: Assessment and Evaluation, Motivation and Emotion) (1999-től)
RODOSZ-tagság (Romániai Doktoranduszok Országos Szövetsége) (1999-től)
KUTATÁSI PÁLYÁZATOK
2010-2013: „Tanulással kapcsolatos meggyőződések összefüggései az adaptív problémamegoldó stratégiák használatával” ” OTKA pályázat, Részvételi mód: társkutató
2009-2011: „Diagnosztikus mérések fejlesztése” TÁMOP 3.1.9/08/01-2009-0001 pályázat, Témavezető: Csapó Benő, Részvételi mód: társkutató, „A sajátos nevelési igényű tanulók speciális igényeinek megfelelő diagnosztikus mérőeszközök és feladatbank kifejlesztése” részprojekt koordinátora
2006-2010: „Metakognícióra alapozott fejlesztés a matematika és az olvasás területén” OTKA pályázat, Részvételi mód: társkutató
2004-2007: „Matematikai kompetencia fejlesztése más műveltségterületeken, B programcsomag”, SuliNova, Témavezető: Dr. Vidákovich Tibor; Részvételi mód: szakmai tanácsadó
2004-2006: „TanInform az önszabályozó tanulásért” NKTH Pályázat, Részvételi mód: témavezető és fejlesztési terv kidolgozója
2003-2008: A „Hátrányos helyzetű tanulók értékelése és differenciált fejlesztése” című kutatás, Részvételi mód: „Önszabályozó tanulás fejlesztése” c. program kidolgozója, koordinátora
2003-2005: ROIP „Roma Oktatási Informatikai Projekt”, Témavezető: Dr. Kárpáti Andrea, Részvételi mód: kutatási szakértő, a mérőeszközök és adatok feldolgozása, az eredmények empirikus ismertetése
2002-2006: „A metakogníció fejlesztése”, OTKA pályázat, Részvételi mód: társkutató
2002-2003: „A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a tanárképzésben”, KOMA pályázat, Témavezető: Dr. Zsolnai Anikó, Részvételi mód: társkutató
2002-2003: „Esélyteremtés a szakiskolákban”, PHARE pályázat, Témavezető: Dr. Csapó Benő; Részvételi mód: a kutatás kidolgozása, mérőeszközök, adatok feldolgozása, az iskolákkal, pedagógusokkal való kapcsolattartás
2001-2006: Négy-, hat- és nyolcosztályos gimnáziumi felvételi tesztek kidolgozása, OKÉV, Témavezető: Dr. Vidákovich Tibor, Részvételi mód: szakmai tanácsadás, az anyanyelvi munkacsoport koordinátora
KURZUSOK, ELŐADÁSOK TARTÁSA
Tanárszakon
Bevezetés az egész életen át tartó tanulás problémáiba előadás (BA/BSC tanári előkészítő modul)
Pedagógiai pszichológia 1 előadás (BA/BSC tanári előkészítő modul)
Pedagógiai pszichológia 2. gyakorlat (BA/BSC tanári előkészítő modul)
Pedagógiai megfigyelések gyakorlat (BA/BSC tanári előkészítő modul)